zaterdag 3 november 2012

Met Hem verbonden

Ik zie de stralen van de zon door de bomen
en 't is net alsof ik Gods stem hoor.
'Mijn Zoon is ook voor jou gekomen;
Zijn handen zijn ook voor jou doorboord.'

Ik zie de vogels vliegen, ze zijn zo vrij.
En 't is net alsof ik God hoor zeggen:
'Ook jij kunt zijn zo vrij, zo blij,
je hoeft slechts je handen in de Mijne te leggen.'

Ik zie een mooie, heldere blauwe lucht
en 't is net alsof Zijn handen uitgestoken zijn.
Dit alles ontlokt aan mijn ziel een diepe zucht,
van vreugde, want Zijn Zoon is mijn verbindingslijn.

En als ik dit alles overzie,
begint het in mij te zingen.
Langzaam buig ik mijn knie
en dank Hem voor al deze dingen.

Dankbaar ben, want ik behoor aan Hem,
ondanks al mijn twijfels, mijn terugkerende zonden.
Ik hoor steeds weer Zijn stem,
die mij roept en zegt:
'Door Mijn Zoon ben jij met Mij verbonden.'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten