zondag 2 december 2012

Aan de andere kant van de wolk

Alleen Hij is waardig
de Boekrol te nemen.
Alleen Hem komt de eer toe
de boekrol te openen,
want Hij is het lam
dat is geslacht.

Alleen Hij is waardig
de Boekrol te nemen.
Alleen Hem komt de eer toe
de Boekrol te openen,
want met Zijn vergoten bloed
heeft Hij
het grootste offer gebracht.

Alleen Hij is waardig
de Boekrol te nemen.
Alleen Hem komt de eer toe
de Boekrol te openen,
Want Hij heeft overwonnen
van Hem is alle macht.

Hem komt toe,
alle lof, dank en eer.
Hem komt toe
alle aanbidding
telkens weer.

Laat daarom, Heer,
mijn leven Heiliger worden;
open de ogen van mijn hart.
Laat mijn leven Heiliger worden;
laat mij zien wat U wil dat ik zie.

Laat mijn leven Heiliger worden;
open de oren van mijn hart.
Laat mijn leven Heiliger worden;
laat mij horen wat U wil dat ik hoor.

Laat mijn leven Heiliger worden;
laat mij liefhebben zoals U liefhebt.
Laat mijn leven Heiliger worden;
laat mij haten dat wat U haat.

Laat mijn leven Heiliger worden
leer mij biddend geloven.
Laat mijn leven Heiliger worden;
leer mij biddend verwachten.

Laat mijn leven Heiliger worden;
leer mij zien steeds naar omhoog.
Laat mijn leven Heiliger worden;
leer mij gelovend uitzien en verwachten,
naar dat wat U hebt beloofd.

Aan Hem die op de Troon gezeten is;
aan Hem en aan het Lam
komen toe:
Lof en eer,
glorie en kracht
voor altijd en eeuwig!

Naar: Openbaring 5

Geen opmerkingen:

Een reactie posten