zondag 2 december 2012

In Hem

Gods Vaderhart
gaat naar mij uit,
wil met mij
verbonden zijn.
Soms zijn de lijnen
dik en strak,
soms los
en heel erg fijn.

Maar in elk moment
van mijn leven,
welk obstakel
er ook is,
door Jezus ben ik
met Hem verbonden,
zonder Hem
heb ik mijn doel gemist.

Hier en daar
wordt door Hem gesnoeid,
opdat ik tot Zijn glorie
vrucht zal dragen,
maar in elk proces,
in vreugde of verdriet,
is Hij erbij
en zal mij immer schragen.

Zo zal ik
groeien en bloeien
tot een bloem die bloeit
tot eer van God,
in de volheid
van Zijn genade,
gehoorzaam zijnde
aan Zijn gebod.

Het kleed van gerechtigheid
ligt op mijn schouders,
genade en vergeving
zijn mijn deel, keer op keer.
Zijn Vaderhand
leidt mij door het leven
tot de dag dat ik sta
voor het aangezicht van mijn Heer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten