dinsdag 17 maart 2015

Uit de serie 'Onderweg naar Pasen'
De vrouw die alleen verder moest …

Dag 22 - Alleen

Voor mij droeg Hij al dit leed,
voor mij droeg Hij die pijn.
Voor mij streed Hij die strijd.
zodat ik nimmer alleen zou zijn.

Lees meer op 'Into Your Hands'


Dag 23 - Dood en leven; duisternis en Licht

Het Leven is gekomen;
het Licht, dat de duisternis
verdreef.
De dood is overwonnen;
kom en aanvaard;
LEEF!

Lees meer op 'Into Your Hands'


Dag 24 - Innerlijk met ontferming bewogen

Huil maar niet;
zie omhoog, zie op MIJ!
Laat Mij je Trooster zijn
in je diepste verdriet.

Huil maar niet;
IK ben met jou begaan!
Laat MIJ je rouw omkeren
in een vreugdelied.

Lees meer op 'Into Your Hands'


Dag 25 - Rechtspraak, ten leven of ten dode ...

Doorboorde handen
reiken jou Zijn liefde aan.

Mag jouw naam ook
in het Boek des Leven staan?

Lees meer op 'Into Your Hands'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten