donderdag 14 mei 2015

Uit de serie 'Onderweg naar Pasen'
De vrouw die het beste voor haar zonen wilde

Dag 40 - Moedertrots of ...

Geef mij een hart als het Uwe, Heer Jezus,
dienstbaar en bewogen.
Laten Uw gedachten mijn gedachten zijn,
gericht om God te behagen en te verhogen.

Lees meer op 'Into Your Hands'


Dag 41 - Dienen

Dienen, dienstbaar zijn.
De helpende hand toesteken,
zonder bang te zijn
jezelf te verliezen.

Dienen, dienstbaar zijn.
Meer op Jezus lijken,
een hart als de Zijne;
het juiste kiezen.

Lees meer op 'Into Your Hands'


Dag 42 - De beker

Met trillende handen
neem ik Uw beker aan;
een beetje bang voor de weg
die U me vraagt te gaan.

Maar ik heb U lief, zo lief!
U, die Uw leven gaf voor mij!!!
Wat zou ik nog anders kunnen,
wat zou ik nog anders willen,
dan U volgen en gaan aan Uw zij.

Lees meer op 'Into Your Hands'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten