vrijdag 13 maart 2015

Uit de serie: 'Onderweg naar Pasen
De vrouw die alles gaf

Dag 19 - ..., maar de Heere ziet het hart aan.

‘Arm en rijk,
Jezus ziet het aan.
Liefde en bewogenheid
doorstromen Zijn hart,
als Hij de arme weduwe
voorbij ziet gaan.’

~0~0~0~

Ze zag
en was bewogen
met hen
die misschien
nog minder hadden
dan haar.

Ze zag en gaf
van het kleine beetje
dat ze had;
voor God echter
was het meer dan
alle gaven van de rijken
bij elkaar.

-o-o-o-

Geef mij een hart, Heer,
dat ziet en bewogen is.
Geef mijn een hart,
dat ziet en geeft.

Geef mij een hart, Heer,
dat ziet voorbij zichzelf.
Geef mij een hart, Heer,
waarin Uw liefde leeft.

Lees meer op 'Into Your Hands'


Dag 20 - Loslaten en vertrouwen

Meer dan een ander
heeft zij gegeven.
En dat, terwijl ze nauwelijks
meer iets had om van te leven.
Groot is haar geloof
en haar vertrouwen;
Een voorbeeld voor ons allen
om gewoon op Hem te bouwen.

Lees meer op 'IntoYour Hands'


Dag 21 - Alles

Leer mij, Heer, om
in Uw voetspoor te gaan;
vanuit de liefde die U mij geeft
te gaan en te staan.
Te geven en te delen
van wat U mij geeft.
Opdat zichtbaar zal zijn
dat U het in mij
voor het zeggen heeft.

Lees meer op 'IntoYour Hands'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten