dinsdag 16 maart 2021

Hoop en perspectief

Sluit je ogen maar, en word stil.
Sluit buiten de wereld waarin je leeft
en kom binnen in de wereld waar je
hemelse Vader het voor het zeggen heeft.

Sluit je ogen maar, en word stil.
Sluit de wereld buiten, en kom tot rust.
Richt je aandacht, je hart op Hem;
word je van Zijn tegenwoordigheid bewust.

Wees maar stil, en kom tot rust.
Weet je veilig in Zijn aanwezigheid.
Hier in de stilte van dit moment,
houd op het bestaan van elke strijd.

Wees maar stil, en kom tot rust;
hier ben je ver weg van alle zorgen.
Immers, in de schaduw van Zijn vleugels
ben je altijd veilig en geborgen.

Kom tot rust, nu alle andere stemmen zwijgen;
laat je vullen door Zijn Geest met Zijn kracht.
Nieuwe hoop en perspectief worden geboren,
bij de bewustwording van Zijn macht.

Kom tot rust, nu alle andere stemmen zwijgen,
en zie het licht dat aan de horizon gloort.
Alles, ja alles, heeft Hij vast in Zijn handen;
je kunt Hem vertrouwen op Zijn woord.

Vertrouw Mij, Ik zal je nooit verlaten;
alle dagen ben Ik bij je, je bent nooit alleen.
Mijn oog zal altijd op jou zijn;
Mijn armen beschermend om je heen.


Lees meer op >> 'Krullies schrijfsels'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten