zondag 25 juni 2023

Tweestrijd in mijn hart ...

Tweestrijd in mijn hart:
waar kies ik voor?
Geef ik toe aan wat ik voel,
of luister ik naar de Stem die ik hoor?

Tweestrijd in mijn hart;
tijd om een keuze te maken.
Ik weet, hoe langer het voortduurt,
hoe verder ik van Hem weg zal geraken.

Tweestrijd in mijn hart;
Zijn stem klinkt, ik hoor Zijn Woord:
'Hef de slappe handen en strek de knikkende knieën,
het is tijd dat je naar Mij hoort!'

Tweestrijd in mijn hart ...
Ik buig: U wil ik volgen, Heer.
Maak mijn hart weer één, want
Uw weg wil ik gaan en leven tot Uw eer!

Eenheid in mijn hart,
geen onverdeeldheid meer.
Ik richt mij op, mijn blik gaat omhoog,
opdat U het weer bent op Wie ik mij concentreer.


Lees eventueel ook: >> 'Kom maar vaak bij Mij!'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten