donderdag 18 juli 2024

Door Jezus alleen

Heer, te weten dat U
alles van mij weet,
zelfs wat ik denk,
maakt mij niet bang,
noch bezorgd, noch
brengt het mij in
verlegenheid.

Want ik weet dat U
van mij houdt
zoals ik ben;
met al mijn fouten
en al mijn gebreken,
met al mijn worstelingen
en in al mijn strijd.

Welk een gevoel van
veiligheid ligt er besloten
in dit weten.
Welk een vreugde en
dankbaarheid omdat U
naar mij omziet met
zulk een tederheid.

Begrijpen kan ik het niet,
het is zo onvoorstelbaar
bijzonder en groots.
Laat het mij toch doen leven
tot Uw glorie en eer en
met koninklijke
waardigheid.

Jezus, mijn Redder en Heer,
ik dank U, want U bent het
door Wie de Vader mij ziet;
U stierf voor mij, vergoot
Uw bloed voor mij, en
bekleedde mij met het kleed
van Rechtvaardigheid.

U komt toe al mijn lof,
mijn dank en mijn eer.
U wil ik loven en prijzen,
Uw Naam grootmaken
en bezingen tot in
alle eeuwigheid.

-  Amen - 

Bij Liefde tot het einde van Susannah Spurgeon
Lees meer op >> 'Into Your Hands'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten