woensdag 5 december 2012

Keer terug!

'The Invitation'
Schilderij: Jenedy Paige
www.jenedypaige.com
Overname schilderij met toestemming






















Keer terug, Mijn dochter,
keer terug naar Mijn hart!
Ik weet van je pijn, je verdriet;
Ik ken de grootte van je smart.

Keer terug, Mijn dochter,
keer terug naar Mij,
de Bron van al het leven.
Wees niet langer boos,
noch bitter of bedroefd,
maar laat Mij je nieuwe hoop
voor de toekomst geven.

Keer terug, Mijn dochter, keer terug.
Ik wacht al zolang op jou.
Ik wil je opnieuw vertellen
hoeveel Ik van je hou.

Keer terug, Mijn dochter,
keer terug in de veilige bescherming
van Mijn armen.
Daar zul je genezing vinden
van al je pijn, verdriet en smart,
daar zal Mijn liefde opnieuw
je hart verwarmen.

Keer terug, Mijn dochter, keer terug!
Wacht niet langer; tob niet langer voort.
Bij Mij is het onmogelijke mogelijk,
Ik ben het aan wie jouw leven toebehoort.

Keer terug, Mijn dochter, keer terug!

Je Hemelse Vader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten