dinsdag 4 december 2012

Gebroken en verwond

Kom maar bij Mij,
leg alles maar in Mijn hand.
Kom maar
in al je gebrokenheid,
met al je wonden
en vertel Mij
van al je verliezen,
van al je strijd.

Kom maar bij Mij,
leg alles maar in Mijn hand.
Kom maar,
Ik beschaam je vertrouwen niet.
Ik wil je genezen
en Ik wil heling brengen
in al jouw pijn,
in al jouw verdriet.

Kom maar bij Mij,
leg alles maar in Mijn hand.
Kom maar,
Ik verlang ernaar iets moois te maken
van jouw gebrokenheid;
iets nieuws uit jouw verlies.
Jouw wonden wil Ik genezen,
met Mijn liefde je diepste pijn aanraken.

Kom maar bij Mij,
leg alles maar in Mijn hand.
Kom maar,
en laat Mijn liefde tot jouw genezing zijn.
Ik wil je een toekomst geven
van hoop en vrede,
met nieuwe mogelijkheden
en waar Mijn Licht over jou schijnt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten