vrijdag 2 november 2012

Dankgebed (1)

Dank U, Heer, dat de tijd weer is aangebroken,
dat ik voel, dat mijn liefde voor U weer is ontloken.
Ja, mijn liefde voor U, want U hield altijd al van mij,
ondanks alles en dat maakt me zo blij.

Geef me kracht, wijsheid en geduld Heer,
opdat ik U dienen kan, alles doen tot Uw eer.
Geef me Uw liefde Heer, voor een ieder om me heen,
Zodat ik een ieder liefde geven kan, die U me gaf te leen.

Hoe alles verder zal gaan, dat weet ik niet,
maar met de liefde die U me biedt
moet het gaan, want Uw liefde is zo wondergroot,
dat niets die tegen kan gaan, zelfs ook niet de dood.

Heer, U zij alle eer.
Niet alleen nu, maar keer op keer.
Heer, Uw naam zij geloofd en geprezen,
want Heer, wat zou ons leven zonder U toch wezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten