zaterdag 17 november 2012

Blaas op mij

De wind waait waarheen hij wilt,
net als de Geest.
Je hoort hem wel,
maar je weet niet waar hij vandaan komt of heen gaat.*

God blaast met Zijn adem
over een ieder die zich uitstrekt naar Zijn Geest.
God Blaast met Zijn adem
en schenkt nieuwe levenskracht.

God blaast met Zijn adem
en je leven verandert.
God blaast met Zijn adem,
niets zal meer hetzelfde zijn.

Hier ben ik Heer,
hier ben ik.
Mijn hart verlangt wanhopig
naar een aanraking van Uw Geest.

Hier ben ik Heer,
hier ben ik.
Kom en waai met uw Geest
en doorstroom mij, doorstroom mij.

Hier ben ik Heer,
hier ben ik.
Dompel mij onder, dompel mij onder.
Hernieuw Uw levenskracht in mij.

De wind waait waarheen hij wilt,
net als de Geest.
Je hoort hem wel,
maar je weet niet waar hij vandaan komt of heen gaat.*

Hier ben ik Heer,
hier ben ik.
Kom, o Heil'ge Geest,
Kom, Ja Kom.

*Johannes 3:8

Geen opmerkingen:

Een reactie posten