dinsdag 6 november 2012

Wees maar niet bang

Wees maar niet bang Mijn kind,
al is er oorlog en rampspoed om je heen.
Al loopt alles in deze wereld nog zo fout
en zijn de mensen hard en gemeen.

Wees maar niet bang Mijn kind,
al vallen om je heen de bommen en granaten.
Al kijk je de dood recht in het gezicht
en lijkt het alsof de mensen elkaar alleen nog maar haten.

Wees maar niet bang Mijn kind,
al is dit leven nog zo onzeker en vol met vragen.
Al lijkt het of het einde van de wereld komt
en je om je heen niets anders hoort dan klagen.

wees maar niet bang Mijn kind,
Je weet toch, alle dingen zijn in Mijn hand.
Ik ben de Almachtige, de Schepper van hemel en aarde
en jij bent op weg naar 't door Mij beloofde land.

Wees maar niet bang Mijn kind.
Vraag je niet langer af hoelang de wereld nog zal bestaan.
Dat is niet aan jou, laat dat over aan Mij.
Leg maar gewoon je hand in die van Mij en durf zo verder te gaan.

Wees maar niet Mijn kind,
je weet toch dat je Mij volledig kunt vertrouwen.
In het offer van Mijn Zoon liet Ik jou Mijn liefde zien.
Je weet toch, Ik ben de Rots waarop je kunt bouwen.

Wees maar niet bang Mijn kind.
Ik zal er altijd voor je zijn.
Mijn eeuwige armen zijn onder je, boven en om je heen.
In vreugde, verdriet en pijn.

Wees maar niet bang Mijn kind,
wees maar niet bang.
Zie niet angstig rond,
want Ik, de Here, jouw God, ben altijd bij je.
Ik help jou,
ook ondersteun Ik jou
met Mijn heilrijke rechterhand.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten